مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:262020-05-30بين الملل

تظاهرات معترضان کاخ سفید را تعطیل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تظاهرات گروهی از معترضان نسبت به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست غیرمسلح آمریکایی در مینیاپولیس توسط یک افسر سفیدپوست، - تظاهرات معترضان نسبت به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط مامور پلیس سفیدپوست موجب تعطیلی موقت کاخ سفید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تظاهرات گروهی از معترضان نسبت به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست غیرمسلح آمریکایی در مینیاپولیس توسط یک افسر سفیدپوست، موجب شد تا کاخ سفید به طور موقت تعطیل شود.

بر اساس این گزارش، خبرنگارانی که در زمان برپایی تظاهرات در داخل ساختمان کاخ سفید حضور داشتند، اعلام کردند که به آن ها دستور داده شده است که به خاطر تظاهرات معترضان در اطراف کاخ سفید، در داخل ساختمان بمانند.

خبرنگار ان بی سی نیوز در کاخ سفید یکی از خبرنگارانی بوده است که با انتشار پیامی در توییتر این رویداد را گزارش داده، ولی بعدا اعلام کرد که کاخ سفید از تعطیلی درآمده است.

وی در این باره نوشت: با دستور سرویس مخفی آمریکا، کاخ سفید به دلیل تظاهرات معترضان نسبت به قتل جورج فلوید، به حالت تعطیلی موقت درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات معترضان کاخ سفید را تعطیل کرد

تظاهرات معترضان کاخ سفید را تعطیل کرد