مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:262020-05-30بين الملل

موسوی تحریم همکاری های بین المللی هسته ای با ایران از سوی آمریکا را قویا محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) اقدام اخیر ایالات متحده در خصوص تحریم همکاری های بین المللی هسته ای با جمهوری اسلامی ایران را نقض صریح قطعنامه 2231 و منشور سازمان ملل متحد .

- سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت تحریم همکاری های بین المللی هسته ای از سوی آمریکا، گفت: این اقدام را رصد کرده و در صورتی که بر حقوق هسته ای ایران تاثیر منفی بگذارد، گام های عملی و حقوقی لازم را برمی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) اقدام اخیر ایالات متحده در خصوص تحریم همکاری های بین المللی هسته ای با جمهوری اسلامی ایران را نقض صریح قطعنامه 2231 و منشور سازمان ملل متحد خواند و آن را قویا محکوم کرد.

موسوی تصریح کرد: این اقدام حقوق ذاتی جمهوری اسلامی ایران را نادیده می گیرد و نظم عمومی بین المللی را مختل می سازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از نزدیک آثار فنی و سیاسی این اقدام را رصد کرده و در صورتی که منجر به تاثیرات منفی بر حقوق هسته ای ایران طبق اسناد بین المللی و مفاد برجام شود، نسبت به اتخاذ گام های عملی و حقوقی لازم اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی تحریم همکاری های بین المللی هسته ای با ایران از سوی آمریکا را قویا محکوم کرد

موسوی تحریم همکاری های بین المللی هسته ای با ایران از سوی آمریکا را قویا محکوم کرد