مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-30حوادث

افزایش پرونده مدعیان قصور پزشکی در خراسان شمالی


مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: تعداد پرونده های مدعیان قصور پزشکی در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش یافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: تعداد پرونده های مدعیان قصور پزشکی در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش یافته است.

حسن محمدزاده در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: طی سال گذشته تعداد 142 پرونده مدعی قصور پزشکی در استان تشکیل شد که این تعداد در سال 97، 101 پرونده بوده است که حدود 41 پرونده افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع 142 پرونده قصور پزشکی 86 فقره در بخش مصدومیت و 56 فقره نیز در خصوص متوفیات است که پس از بررسی در بخش قصور پزشکی 56 نفر تبرئه و 30 نفر محکوم شدند و در بخش فوتی ها نیز 46 نفر تبرئه و 10 نفر محکوم شده اند.

وی با اشاره به اینکه در بخش روان پزشکی نیز طی سال گذشته 39 پرونده و در سال 97 نیز در استان 36 پرونده تشکیل شده است، افزود: بخش کمیسیون بحث مهمی در پزشکی قانونی بوده که حجم کاری بالایی دارد و موارد مهمی از قبیل روان پزشکی، تحمل کیفی، بررسی وضعیت روان فرد، مهجور بودن و سلامت روان زوجین در آن بررسی می شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه بیش از 7265 هزار نفر مدعی نزاع در سال گذشته به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، گفت: از این تعداد مدعی نزاع که سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرونده مدعیان قصور پزشکی در خراسان شمالی

افزایش پرونده مدعیان قصور پزشکی در خراسان شمالی