مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:002020-05-30سياسي

ظرفیت های کشاورزان دشتستان برای مقابله با آتش سوزی ها شناسایی شود


فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم افزایش توان مقابله با بحران ها در شهرستان، گفت: ظرفیت های کشاورزان دشتستان برای مقابله با آتش سوزی ها شناسایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله نوروزی صبح شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان دشتستان اظهار داشت: در راستای مهار آتش سوزی در دشتستان شاهد همراهی، همدلی و همکاری موثر ادارات منابع طبیعی، راهداری، حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، محیط زیست، شهرداری های بوشکان، تنگ ارم، کلمه، دهیاری ها، شوراهای اسلامی، بسیج، عشایر و نیروهای مردمی بودیم که شایسته تقدیر است.

وی اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل دستگاه های اجرایی و شهرداری ها و ضرورت اقدام سریع و به هنگام در مواجهه، مقابله و مهار انواع آتش سوزی در مراتع و نخیلات شهرستان و برخورد قاطع با متخلفین و متجاوزین به حقوق اجتماعی ضروری است.

فرماندار شهرستان دشتستان اضافه کرد: آگاهی شهروندان از خطرات آسیب های آتش سوزی در اراضی کشاورزی و پیشگیری از عوامل خطرزا و حادثه آفرین از موارد ضروری است.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی نسبت به نصب اقلام تبلیغاتی از جمله بنر و پارچه نوشته در روستاها با مضامین عواقب و پیامدهای آتش سوزی و پرهیز آن در مراتع و نخیلات اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های کشاورزان دشتستان برای مقابله با آتش سوزی ها شناسایی شود

ظرفیت های کشاورزان دشتستان برای مقابله با آتش سوزی ها شناسایی شود