مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-30اقتصادي

بیش از 20 هزار پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادهای برق ارسال شد


دبیر نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: با مشارکت 97 درصدی کارکنان صنعت برق استان سمنان، بیش از 20 هزار پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادهای برق ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یعسوب قلیچ لی پیش از ظهر امروز با اشاره به عملکرد نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای سمنان در سال های 82 تا 98 اظهار کرد: نظام پیشنهادها در شرکت برق منطقه ای سمنان در این سال ها رشد چشمگیری داشته و موجب افزایش بهره وری سازمانی شده است.

وی به اصلاح و بازنگری ساختار کارگروه ها در هشت مرحله، بازنگری آیین نامه اجرایی نظام پیشنهادها در 6 مرحله، ایجاد و بازنگری دستورالعمل های نظام پیشنهادها طی سه مرحله و الگوبرداری و بهره مندی از تجربیات موفق در این حوزه اشاره کرد.

دبیر نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه ای سمنان افزود: در بعد اجرایی نیز برگزاری یک هزار و 771 جلسه در 10 سال گذشته با 26 هزار و 340 نفر ساعت از دیگر فعالیت های این نظام است.

قلیچ لی با بیان اقدامات نظام پیشنهادها در 10 سال گذشته گفت: با مشارکت 97 درصدی کارکنان در نظام پیشنهادها، در طول این مدت، بیش از 20 هزار پیشنهاد به دبیرخانه ارسال و پس از بررسی، چهار هزار و 112 پیشنهاد پذیرفته و سه هزار و 743 فقره از پیشنهادها اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 هزار پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادهای برق ارسال شد

بیش از 20 هزار پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادهای برق ارسال شد