مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:272020-05-30سياسي

مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند


استاندار البرز با اشاره به اینکه مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی باز است از لغو محدودیت ساعت کار پاساژها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا، ضمن گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: نهضت امام راحل (ره) با تمامی فراز و نشیب ها همچنان پیروز و پا بر جاست.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام رییس جمهور و به درخواست مردم متدین کشور برای بازگشایی مساجد جهت اقامه نمازهای یومیه، مقرر شد نماز جماعت با رعایت فاصله و دستورالعمل ها در مساجد سراسر کشور برگزار شود و درب مساجد با اجرای دستورالعمل ها برای اقامه نمازهای یومیه باز خواهد بود.

استاندار البرز گفت: در این جلسه مصوب شد که محدودیت ساعت کار پاساژها برطرف شده و این اماکن با رعایت دستورالعمل ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

شهبازی افزود: برخی از موضوعاتی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در جلسات آینده با بررسی بیشتر درباره آنها تصمیم گیری شود.

شهبازی گفت: یکی از این موضوعات بازگشایی صحن های حرم های مطهر در ساعات شب بود که بنا شد با بررسی بیشتر و تأیید وزارت بهداشت این تصمیم در جلسه بعد بررسی و نتیجه آن اعلام شود؛ همچنین در زمینه بازگشایی سینماها و برخی مراکز فرهنگی نیز باید با رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند

مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند