مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:062020-05-30سياسي

پویش «وصال یار» در سراسر کشور اجرا می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرای پویش وصال یار با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ولایی برحق در پی بازگشایی صحن های حرم های مطهر ائمه اطهار و امامزادگان علیهم السلام از اجرای طرح وصال یار خبر داد و گفت: پس از یک دوره سخت و طاقت فرسا در مدت شیوع ویروس منحوس کرونا، برای مشتقان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام خبر بازگشایی، آرامشی برای قلوب این عزیزان بود.

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم از بازگشایی بقاع متبرکه، گفت: آنچنان که انتظار می رفت موجی از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به سوی صحن و سرای ائمه اطهار و امامزادگان علیهم السلام شتافته و عقده های دل را گشودند و اشک شوق ریختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: این لحظات را باید غنیمت شمرده و خداوند را شاکر باشیم که بار دیگر توفیق به ما داد که از این فرصت ناب بهره کامل را ببریم.

ولایی برحق ضمن اشاره به ثبت چنین لحظاتی همه به شرکت در پویش وصال یار دعوت کرد و افزود: این طرح در سراسر کشور اجرا شده و علاقه مندان می توانند این لحظه ناب را در قالب فیلم یک دقیقه ای با تلفن همراه ضبط کرده و به صفحه رسمی اینستاگرام نهضت تبلیغات اسلامی البرز ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «وصال یار» در سراسر کشور اجرا می شود

پویش «وصال یار» در سراسر کشور اجرا می شود