مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-30بين الملل

به شهادت رساندن جوان فلسطینی در قدس


پلیس رژیم صهیونیستی، یک جوان فلسطینی را به ظن همراه داشتن اسلحه به شهادت رساند اما پس از شهادتش مشخص شد که هیچ سلاحی به همراه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) به سمت یک جوان فلسطینی در منطقه باب الاسباط قدس را به ظن همراه داشتن سلاح گرم تیراندازی کرد و وی را به شهادت رساند.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، پلیس رژیم مدعی شده که این جوان در حالی به نیروهای پلیس نزدیک شده که به نظر رسیده سلاح گرم با خود دارد.

پلیس رژیم صهیونیستی در ادامه بیانیه خود ادعا کرد، این جوان به هشدارها برای توقف توجهی نکرده و در عملیات تعقیب به سمت او شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، پس از شهادت جوان مذکور مشخص شد وی سلاحی به همراه نداشته است.

از سوی دیگر جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد، نظامیام رژیم صهیونیستی صبح امروز به سمت فلسطینی 31 ساله در ایست بازرسی جباره در طولکرم کرانه باختری شلیک و وی را از ناحیه پا زخمی کرده اند.

در همین زمینه، جمعه (دیروز) یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای النبی صالح در شمال رام الله منجر به شهادت یک نفر دیگر از اهالی این روستا شد.

همچنین، دیروز رسانه های فلسطینی از تیراندازی نظامیان رژیم صهونیستی به سمت یک فلسطینی در شمال غربی شهر رام الله واقع در کرانه باختری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شهادت رساندن جوان فلسطینی در قدس

به شهادت رساندن جوان فلسطینی در قدس