مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-30اقتصادي

سهام شرکت ذوب آهن با وجود زیان انباشته شرایط خوبی دارد


مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با وجودی که هنوز زیان انباشته داریم، سهام این شرکت از شرایط خوبی برخوردار است، گفت: با حمایت سازمان تامین اجتماعی و دولت می توانیم این زیان انباشته را به صفر رسانده و سود توزیع کنیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه با وجودی که هنوز زیان انباشته داریم، سهام این شرکت از شرایط خوبی برخوردار است، گفت: با حمایت سازمان تامین اجتماعی و دولت می توانیم این زیان انباشته را به صفر رسانده و سود توزیع کنیم.

منصور یزدی زاده در نشست بررسی راهکارهای حمایت از ذوب آهن اصفهان که با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی، استاندار اصفهان و هیئت مدیره این شرکت، با ارائه گزارشی از شرایط کنونی ذوب آهن، اظهار کرد: این شرکت در سال گذشته رکورد تولید با دو کوره بلند و همچنین رکورد صادرات محصولات خود را تجربه کرده است، اما همچنان با مشکلاتی همچونی کمبود مواد اولیه مواجه است.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان به دلیل شیوه تولید از یارانه انرژی برخوردار نیست و در مقایسه با سایر شرکت های فولادی، هزینه انرژی بیشتری دارد، برای رفع این مشکل فعالیت هایی همچون پروژه pci انجام شده تا هزینه کک مورد نیاز تولید این شرکت کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام شرکت ذوب آهن با وجود زیان انباشته شرایط خوبی دارد

سهام شرکت ذوب آهن با وجود زیان انباشته شرایط خوبی دارد