مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-30اقتصادي

کسادی بازار گجت های پوشیدنی و رونق بازار شنیدنی ها!


کارشناسان و محققان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC دریافت و اعلام کرده اند که میزان فروش گجت های پوشیدنی و ساعت های هوشمند در نخستین فصل از سال جاری میلادی روندی کاهشی را تجربه کرده است.

- کارشناسان و محققان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC دریافت و اعلام کرده اند که میزان فروش گجت های پوشیدنی و ساعت های هوشمند در نخستین فصل از سال جاری میلادی روندی کاهشی را تجربه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی گزارشی از سوی موسسه IDC منتشر شده است که نشان می دهد محصولات پوشیدنی همچون ساعت های هوشمند و سایر گجت های تناسب اندام در سه ماهه نخست سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع گسترده و پاندمی کرونا روندی کاهشی را تجربه کرده، این در حالیست که محصولات شنیدنی همچون ایرپاد، هدفون و سایر گجت های مشابه موفق شده اند نسبت به ماه های قبل سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

طبق وب سایت gsmarena، این کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که همزمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف، بسیاری از کاربران به سمت و سوی استفاده از محصولات صوتی شخصی و شنیدنی هم جان ایرپاد و هدفون روی آورده اند و همین امر موجب شده است استقبال بیشتری در بازارهای جهانی از این محصولات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسادی بازار گجت های پوشیدنی و رونق بازار شنیدنی ها!

کسادی بازار گجت های پوشیدنی و رونق بازار شنیدنی ها!