مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-30فناوري

تلویزیون اینترنتی جای صداوسیما را می گیرد؟


طرحی تحت عنوان « انتخاب هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی» رو نمایی شده است که به گفته وزیر ارتباطات با اجرای این طرح تا انتهای سال رقم 7 میلیارد دقیقه با رشد 100 درصد روبه رو خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه آفتاب یزد نوشت: شاید بتوان گفت یکی از مهمترین پروژه هایی که طی چند روز گذشته به دستور رییس جمهوری افتتاح شده طرح انتخاب هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی است؛ این طرح روز پنج شنبه در حضور رییس جمهور، به منظور ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و افزایش ضریب نفوذ خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات، رونمایی شد.

پروژه مذکور با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز ملی فضای مجازی، ارائه کنندگان خدمات ویدئوی خانگی و ارائه کنندگان خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات تهیه شده تا با ایجاد هم افزایی و با تامین سامانه های موردنیاز، کاربران بتوانند ضمن برخورداری از اشتراک، دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات از اشتراک یک ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی نیز برخوردار شوند.

گفته می شود طرح مورد نظر قرار است با رسانه ملی رقابت کند و باید دید با توجه به اینکه رسانه ملی بسیاری از چهره های صاحب نام خود را از دست داده است و از آمار 25 درصد تماشاگر برای سریال های پخش شده خبر می دهد، آیا می تواند برنده این رقابت باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اینترنتی جای صداوسیما را می گیرد؟

تلویزیون اینترنتی جای صداوسیما را می گیرد؟