مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:152020-05-30سياسي

جریان هایی گفت و گو محور درباره مسئله ایران در حال شکل گیری است


جریان هایی گفت و گو محور در حوزه های علوم انسانی در دانشگاه ها حول محور مسئله ایران در حال شکل گیری است و این جریان دانشگاهی در حال متقاعد کردن سیاست به این است که ایران یک سرزمین مسئله مند است و دانشگاه در حال نشان دادن علائم این مسئله مندی است.

- جریان هایی گفت و گو محور درباره "مسئله ایران" در حال شکل گیری است ایسنا/ایلام یک مدرس دانشگاه معتقد است: جریان هایی گفت و گو محور در حوزه های علوم انسانی در دانشگاه ها حول محور "مسئله ایران" در حال شکل گیری است و این جریان دانشگاهی در حال متقاعد کردن سیاست به این است که ایران یک سرزمین مسئله مند است و دانشگاه در حال نشان دادن علائم این مسئله مندی است.

دکتر یونس احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساختار سیاسی ، اجتماعی و حاکمیتی در جهان مانند یک واقعیت یا fact در مسئله پردازی های خود با نقاط قوت و ضعف روبروست و کشورما هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه ، اکنون مسئله اصلی و فرعی در کشور چیست تفاوت دیدگاه وجود دارد، تصریح کرد: مسئله مندی در هر ساختاری، نظامهایِ حرکتی و اولویت ها را مشخص می کند.

به عنوان مثال برای کسی که از دردِ دندان رنج می برد و البته فکر هم می کند نیاز به جراحی زیبایی هم دارد، ضرورتاً موضوعِ دندان مسئله اول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان هایی گفت و گو محور درباره مسئله ایران در حال شکل گیری است

جریان هایی گفت و گو محور درباره مسئله ایران در حال شکل گیری است