مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:102020-05-30سياسي

چالش ها و فرصت های مجلس یازدهم


مجلس دهم در حالی به حیات خود پایان داد که میراث خوبی را از خود به جا نگذاشت؛ مجلسی که احتمالا هیچ گروه و جناحی میلی به پذیرش مسؤولیت آن نداشته باشد و حتی شاید از آن به عنوان آینه عبرتی یاد کنند که نباید به آن شباهت داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز طی گزارشی مهم ترین چالش ها و فرصت های پیش روی مجلس یازدهم را بررسی کرده است که در ادامه از نظرتان می گذرد.

مجلس یازدهم در شرایطی ویژه انتخاب شد و در شرایطی ویژه تر کار خود را آغاز کرد.

افزایش نابسامانی های اقتصادی، بالا گرفتن نارضایتی های عمومی و حداکثری شدن فشارهای خارجی مهم ترین عوامل تعیین کننده در ماه های منتهی به انتخابات اسفند 98 بود.

با این حال پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغازی برای یک بحران جهانی به نام شیوع ویروس کرونا نیز به شمار می رفت؛ ویروسی که عمده بخش های اقتصادی و ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی جهان را تحت تاثیر قرار داد و در مدت زمانی کوتاه اثرات بلندمدت بر فضای بین المللی و اقتصادی حاکم کرد.

با این حال رسالت مجلس یازدهم را در چنین شرایطی باید چگونه تعریف کرد؟ کاهش مشارکت سیاسی در انتخابات اسفندماه باید حامل چه پیامی برای بهارستان باشد؟ قوه مقننه در شرایطی که قوه مجریه آخرین سال زمامداری خود بر امور را تجربه می کند، باید چه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و فرصت های مجلس یازدهم

چالش ها و فرصت های مجلس یازدهم