مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:302020-05-30فرهنگي

«پیشکش» جایزه ویژه جشنواره سن پترزبورگ روسیه را از آن خود کرد


فیلم کوتاه پیشکش به تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان و به کارگردانی بختیار خلیلی جایزه ویژه سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان سن پترزبورگ روسیه را تصاحب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به موفقیت های ارزنده آثار و تولیدات حوزه هنری کردستان در جشنواره های داخلی و خارجی گفت: کردستان به عنوان یکی از قطب های فیلم کوتاه در ایران توانسته است در جشنواره های بین المللی با آثار و تولیدات سینمایی در بخش های مختلف داستانی، مستند و پویانمایی در سطح بین المللی نماینده شایسته ای برای سینمای ایران باشد.

زانیار لطفی این موفقیت ها را حاصل تلاش و نگاه ویژه فیلمسازان استان به ویژگی های فرهنگی و بومی استان دانست و اظهار داشت: امید آفرینی و بیان درست دغدغه های اجتماعی به دور از سیاه نمایی های کاذب و همکاری فیلمسازان با یکدیگر در کنار حمایت های صورت گرفته از عوامل کسب این موفقیت ها است.

وی با اشاره به هزینه های بالای فیلمسازی، افزود: بر این باوریم در صورت افزایش حمایت های مادی و معنوی از تولید آثار سینمایی با توجه به استعدادهای بالای فیلمسازان استان و تجربه های ارزنده ای که کسب کرده اند، این روند موفقیت را می توان بسیار بیش از این بالا برد و کردستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیشکش» جایزه ویژه جشنواره سن پترزبورگ روسیه را از آن خود کرد

«پیشکش» جایزه ویژه جشنواره سن پترزبورگ روسیه را از آن خود کرد