مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 18:502020-05-29سياسي

اشرافی گری برخی مسؤولان موجب شکاف طبقاتی شده است/مشکلات بیمه سلامت را رفع می کنیم


نماینده منتخب ساوجبلاغ در مجلس یازدهم شورای اسلامی، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات بیمه سلامت در مجلس آینده تاکید کرد.

- علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در هشتگرد، با بیان اینکه اشرافیگری برخی از مسؤولان سبب ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه شده است، گفت: در مجلس جدید به معنای واقعی کنار مردم خواهیم بود .

وی افزود: اصلاح ساختار و قوانینی که ایراد دارد و مانع تولید و پیشرفت کشور است و در کنار آن اصلاح فرهنگ نظارت گسترده، قوی و کارآمد در سطح استانی و ملی از اولویت برنامه های این مجلس خواهد بود.

حدادی با تاکید بر حل مشکلات حوزه سلامت بیان داشت: مجلس جدید در اصلاح ساختارها، رفع موارد دست وپا گیر واصلاح قوانین حوزه سلامت تلاش می کند.

نماینده منتخب ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد درمجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: در صورت رفع مشکلات بهداشتی و کاهش هزینه های سلامت، آسیب پذیری مردم نیز در استان های کوچک بهبود پیدا می کند.

وی با بیان اینکه افزایش تعامل و همکاری میان دولت و مجلس به نفع مردم در حوزه سلامت است تصریح کرد: مجلس آینده رفع موانع و مشکلات در بیمه سلامت را پیگیری کرده و از این آمادگی برخوردار است تا طرح ها و لوایحی که موجب پیشرفت برنامه های حوزه سلامت می شود را با جدیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرافی گری برخی مسؤولان موجب شکاف طبقاتی شده است/مشکلات بیمه سلامت را رفع می کنیم

اشرافی گری برخی مسؤولان موجب شکاف طبقاتی شده است/مشکلات بیمه سلامت را رفع می کنیم