مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 18:352020-05-29سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته


ثبت 21 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان اردبیل/ بهبودی کامل 1927 نفر از مبتلایان؛ پرونده مسکن مهر تا پایان تیرماه در استان اردبیل بسته می شود/ احداث 9هزار واحد مسکن اقدام ملی؛ - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (جمعه، 9 خرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: ثبت 21 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان اردبیل/ بهبودی کامل 1927 نفر از مبتلایان طی 24 ساعت گذشته، براساس نتایج قطعی آزمایشگاهی 21 مورد جدید از ابتلا به کرونا در استان اردبیل ثبت شده و در این مدت یک مورد فوتی ناشی از کرونا وجود داشته است.

پرونده مسکن مهر تا پایان تیرماه در استان اردبیل بسته می شود/ احداث 9هزار واحد مسکن اقدام ملی مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان تیرماه جشن اختتام و پایان مسکن مهر در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

جوی پایدار با آسمانی غالبا صاف در استان اردبیل براساس نقشه های هواشناسی، تا اواسط هفته آینده جوی پایدار با آسمانی غالباً صاف در سطح استان حاکم خواهد بود.

فلسفه وجودی تریبون نماز جمعه بیان مشکلات مردم/ مکتب امام خمینی در عالم فراگیر شده است امام جمعه شهرستان خلخال گفت: فلسفه اصلی تریبون نماز جمعه را بیان مشکلات مردم بوده و بیان و طرح سوالات و مشکلات مردمی بخشی از وظایف مهم ائمه جمعه در نظام اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته