مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 18:302020-05-29سياسي

اصلی ترین راهبرد مجلس یازدهم


براستی ریشه اصلی در بروز و ظهور این همه گرفتاری ها و مشکلات جامعه در کجاست ؟ مهم تصویب لایحه و قانون خوب نیست بلکه مهم نظارت و اجرای خوب قوانین است که متاسفانه خلآ محسوس و ملموس عصر و زمان ماست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادداشتی که برای خبرگزاری فارس ارسال داشته نوشت: نگاه به آینده ، مثبت اندیشی و ایجابی عمل کردن ، راه حل اساسی مشکلات مردم و کشور خواهد بود.

این اصلی ترین راهبردی است که نمایندگان مردم در خانه ملت و مجلس یازدهم می توانند در شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی نصب العین خویش قرار بدهند.

مجلس یازدهم ازاین حیث که با پشتوانه بیش از چهل و یک سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی و تجربه مجالس دهگانه قبل ، اکنون سکان قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین مصوب کشور بویژه قانون اساسی را بعهده گرفته است، متمایز با مجالس قبل می باشد و قطعا عمر چهار ساله این مجلس هم بسان دیگر مجالس کوتاهتر از آن خواهد بود که تصورش را می توان کرد ، ولذا نکته هایی را از باب یادآوری به محضر کرسی نشینان بهارستان و سنگربانان حقوق نظام اسلامی و ملت شریف درخانه ملت و منتخبان نمایندگی مردم در مجلس یازدهم ، متواضعانه تقدیم مینماییم: 1- نگاه به آینده، با رویکرد ایجابی و عمل مجاهدان و مخلصانه ، چنانکه عامل اصلی حل معضلات و مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین راهبرد مجلس یازدهم

اصلی ترین راهبرد مجلس یازدهم