مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 11:252020-05-29بين الملل

سازمان ملل متحد قتل شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا را محکوم کرد


سازمان ملل متحد قتل جورج فلوید در جریان برخورد با پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس را محکوم کرد و خواستار پیگیری این حادثه در آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک، مقام ارشد حقوق بشری سازمان ملل متحد، قتل جورج فلوید در جریان برخورد با پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس را به شدت محکوم کرد.

در این ارتباط، میشل باچله کمیسیونر عالی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار اقدامات فوری مقامات آمریکایی برای توقف کشته شدن دیگر شهروندان سیاهپوست غیرمسلح شد.

این مقام سازمان ملل در ادامه گفته است که افزودن نام جورج فلوید به فهرست دیگر قربانیان آفریقایی تبار در آمریکا بسیار تأسف بار است.

به گفته باچله، مقامات آمریکایی لازم است تا نسبت به اجرای عدالت درباره کسانی که این حوادث را مرتکب می شوند، اطمینان حاصل کنند.

کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با استقبال از انجام تحقیقات درباره حادثه مذکور اما در عین حال هشدار داده است که تحقیقات مشابه در گذشته درباره این گونه حوادث تنها به یکسری روال اداری واگذار شده و اقدام اساسی صورت نگرفته است، در حالی که لازم است تا نقش و ماهیت اصلی این گونه تبعیض های نژادی که به مرگ منجر می شود، مورد بررسی دقیق قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل متحد قتل شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا را محکوم کرد

سازمان ملل متحد قتل شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا را محکوم کرد