مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:452020-05-29حوادث

دهدشت لرزید


دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی 4.

2 دهدشت در استان خوزستان را لرزاند.

- در پی وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 4.

2 ریشتر در دهدشت استان خوزستان، اداره کل مدیریت بحران خوزستان به رؤسای مدیریت بحران بهبهان، امیدیه، آغاجری و رامهرمز آماده باش اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، آماده باش اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان خطاب به فرمانداران و رؤسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های بهبهان، امیدیه، آغاجاری و رامهرمز در پی وقوع زمین لرزه در دهدشت در مرز استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

بر همین اساس، اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان تاکید کرده است: با توجه به وقوع زمین لرزه امروز جمعه مورخ 10 خرداد 99 در منطقه مرزی استان های خوزستان و کهگلویه و بویراحمد به بزرگی 4.

2 ریشتر دستور فرمایید نسبت به آماده باش نمودن کلیه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان و سایر دستگاه های مرتبط از امروز به مدت 72 ساعت جهت حضور در محل خدمت و عدم ترک محل خدمت بدون هماهنگی و موافقت ستاد مدیریت بحران استان؛ اتخاذ تمهیدات لازم جهت آمادگی ومقابله با حوادث احتمالی؛ ارتباط مستمر با اداره کل مدیریت بحران استان و اعلام آخرین وضعیت وحوادث به وقوع پیوسته؛ استقرار مراکز درمانی سیار و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهدشت لرزید

دهدشت لرزید