مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-29سياسي

تورم در جامعه افسار گسیخته است/ توجه به معیشت مردم اولویت مجلس باشد


نمایندگان مجلس یازدهم با توجه به منویات مقام معظم رهبری ،مبارزه با تورم افسار گسیخته در جامعه را اولویت کار خود قراردهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: امروز مبارزه با تورم و گرانی نخستین مطالبه مردم از مجلس یازدهم به عنوان نخستین مجلس در گام دوم انقلاب است.

وی افزود: تورم تنها در بازار خودرو، ارزو سکه نیست بلکه امروز گرانی همه چیز تحت تاثیر خود درنوردیده و فشار آن بیشتر روی اقشار ضعیف جامعه است.

امام جمعه پلدختر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با نقشه نظارتی که دارند می توانند در ابتدای کار خود با شروع یک حرکت زیبا و انقلابی بارقه های امید را به جامعه بازگردانند و دست کسانی که می خواهند جامعه اقتصادی ما را فلج کنند را قطع کنند.

وی اظهار داشت: مجلس برآمده از بطن و متن مردم و به فرموده امام راحل در راس همه امور است و مجلس یازدهم باید پیام های مقام معظم رهبری به عنوان دستورات راهگشا، کلیدی و راهبردی فصل الخطاب و نقشه راه خود قراردهد.

موسوی یادآورشد: مقام معظم رهبری فرمودند، مجلس امروز باید شناخت درست از شرایط و اولویت های کشور از جمله توجه به امور طبقه ضعیف و محروم جامعه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم در جامعه افسار گسیخته است/ توجه به معیشت مردم اولویت مجلس باشد

تورم در جامعه افسار گسیخته است/ توجه به معیشت مردم اولویت مجلس باشد