مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-29سياسي

رفع مشکل آب غیزانیه در کوتاه مدت سختی غیر کارشناسی است


نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل آب غیزانیه در کوتاه مدت سختی غیر کارشناسی است چرا که مشکلات آب این بخش بسیار گسترده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی یوسفی پیش از ظهر امروز ضمن حضور در بخش غیزانیه و بازدید از آخرین پیشرفت های عملیات آب رسانی این منطقه، در جمع مردم غیزانیه اظهار کرد: نخست باید بابت تمام کم کاری هایی که از گذشته تا به حال صورت گرفته، عذرخواهی کنم؛ من اولین روز کاری پس از آغاز رسمی مجلس جدید نمایندگی را در حضور شما هستم تا به صورت میدانی آخرین وضعیت را رصد و بهترین راه حل را پیدا کنیم.

وی افزود: مشکل آب بخش غیزانیه گسترده است و هر شخصی از حل این مشکل در کوتاه مدت بگوید، اظهارنظر کارشناسی انجام نداده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دو اقدام را در اولویت قرار داده ایم، اول اینکه چند نماینده از استان های دیگر را هماهنگ کرده ایم تا هفته آینده به اینجا بیایند و از نزدیک محرومیت منطقه ای را ببینند که تأمین کننده ثروت برای کشور است.

وی ادامه داد: این باعث می شود نمایندگان استان های دیگر نیز نسبت به این وضعیت توجیه شده و بتوانیم در مجلس کارهای جدی تری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب غیزانیه در کوتاه مدت سختی غیر کارشناسی است

رفع مشکل آب غیزانیه در کوتاه مدت سختی غیر کارشناسی است