مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-29اقتصادي

افتتاح 3 سد در خراسان جنوبی/ کلنگ زنی نیروگاه بادی 50 مگاواتی


چهار پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 1226 میلیارد تومان فردا (شنبه) در سفر وزیر نیرو به استان خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- چهار پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 1226 میلیارد تومان فردا (شنبه) در سفر وزیر نیرو به استان خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، در سفر روز شنبه رضا اردکانیان به استان خراسان جنوبی، 3 پروژه سد سیاهو، آبرسانی به شهر درمیان و روستاهای منطقه و طرح های آبرسانی به 15 روستای استان افتتاح می شود و عملیات اجرایی نیروگاه بادی 50 مگاواتی منطقه سربیشه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، عملیات احداث سد سیاهو در سربیشه، با اعتبار 80 میلیارد تومان به منظور مهار، کنترل و ذخیره سازی جریان پایه و سیلاب های فصلی و تنظیم آن برای تأمین آب کشاورزی با ایجاد 450 هکتار اراضی مدرن شبکه آبیاری و زهکشی احداث شده است.

فردا همچنین عملیات اجرایی آبرسانی به شهر درمیان و روستاهای منطقه نیز با اعتبار 15 میلیارد تومان و پروژه آبرسانی به 15 روستا در سطح استان با اعتبار 11 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

در این سفر، عملیات اجرایی ساخت نیروگاه بادی 50 مگاواتی منطقه سربیشه در شهرستان درح هم با 70 میلیون یورو (معادل 1120 میلیارد تومان) آغاز می شود؛ این نیروگاه شامل 20 واحد توربین 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 سد در خراسان جنوبی/ کلنگ زنی نیروگاه بادی 50 مگاواتی

افتتاح 3 سد در خراسان جنوبی/ کلنگ زنی نیروگاه بادی 50 مگاواتی