مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-29پزشكي

به نظر می رسد شدت بیماری زایی کروناویروس کاهش یافته است


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به نظر می رسد شدت بیماری زایی کروناویروس کاهش یافته است؛ علیرغم اینکه تعداد بیماران ثبت شده روزانه افزایش یافته اما آمار مرگ و نیز ثابت مانده است و باید توجه شود بیمارانی که اکنون فوت می کنند، - ایسنا/خوزستان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به نظر می رسد شدت بیماری زایی کروناویروس کاهش یافته است؛ علیرغم اینکه تعداد بیماران ثبت شده روزانه افزایش یافته اما آمار مرگ و نیز ثابت مانده است و باید توجه شود بیمارانی که اکنون فوت می کنند، از یکی دو ماه قبل بیمار شده بودند.

دکتر پژمان علوی نژاد با اشاره به تفاوت علائم بیماران مبتلا به کرونا با علائم سایر بیماری ها، اظهار کرد: به دلیل اینکه این ویروس ها بین افراد مختلف منتقل می شوند، ممکن است رفتار ویروس تغییر کند.

اکنون مشاهده می کنیم که رفتار این ویروس نسبت به سه چهار ماه قبل تغییر کرده است.

این فوق تخصص گوارش افزود: اکنون می بینیم که بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا، همزمان علائم گوارشی و تنفسی دارند یا تنها علائم گوارشی دارند.

علوی نژاد ادامه داد: بسیاری از بیماران کرونا با علائم مسمومیت غذایی ساده، حالت تهوع، دل پیچه، بی اشتهایی گذرا و یا تب خفیف مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نظر می رسد شدت بیماری زایی کروناویروس کاهش یافته است

به نظر می رسد شدت بیماری زایی کروناویروس کاهش یافته است