مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-29سياسي

دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان 18 اقدام برای پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای پیشگیری و کاهش ابتلای دانشگاهیان به این ویروس مجموعه ای از اقدامات انجام داده است.

- همچنین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در زمینه کاهش ابتلا به کرونا اقدام به ارتقای زیرساخت های آموزشی مجازی و برگزاری کلاس های درسی به صورت مجازی، تقلیل ساعات کاری و حضور کارکنان و تاکید بر انجام امور به صورت دورکاری، رعایت فاصله اجتماعی و محدود کردن ملاقات حضوری کارکنان و ارباب رجوع و انجام امور به صورت تلفنی و مجازی، حضور مسئولین در جلسات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان و استان کرده است.

علاوه بر این، دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان اقدام به تامین دستگاه های ضدعفونی کننده، رعایت نکات بهداشتی جهت تهویه مناسب اماکن، راه اندازی مشاوره غیرحضوری دانشجویان، اعلام نکات بهداشتی از طریق اتوماسیون، پوستر، پیامک و فضای مجازی، پیگیری و پایش مستمر همکاران با هدف اطمینان از سلامت و عدم ابتلای کارکنان و اعضای هیأت علمی کرده است.

تعطیلی بخش های زیادی از دانشگاه از جمله خوابگاه ها و سلف سرویس و دیگر اماکنی که احتمال شیوع در آن ها دیده می شد، اطلاع رسانی امور اداری در خصوص ثبت نام دانشگاهیان اعم از کارمندان و اعضای هیأت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان 18 اقدام برای پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام داد

دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان 18 اقدام برای پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام داد