مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-29سياسي

نیاز شدید اهواز به فضای فیزیکی برای انجام نمونه گیری کرونا


دبیر شورای سلامت اهواز با بیان اینکه به شدت به فضای فیزیکی برای نمونه گیری نیاز داریم، گفت: گاهی مجبور می شویم مراکز نمونه گیری را به مراکز بهداشتی ببریم که این مساله، - ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز با بیان اینکه به شدت به فضای فیزیکی برای نمونه گیری نیاز داریم، گفت: گاهی مجبور می شویم مراکز نمونه گیری را به مراکز بهداشتی ببریم که این مساله، زنگ خطر بزرگی است؛ باید برای نمونه گیری، فضای مدارس را در اختیار ما قرار دهند.

مهرداد شریفی اظهار کرد: تنها با پیشگیری و درمان نمی توانیم بحث سلامت و بیماری ها را بچرخانیم؛ اکنون موضوع سلامت به چالش سیاسی تبدیل شده است و باید دولتمردان و رهبران نظامی و سیاسی نسبت به حوزه سلامت تغییر نگرش پیدا کنند.

اگر برنامه سلامت را در دستور کار قرار دهند، شاخص های سلامت را می توانند تغییر دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص مراجعه مردم به مراکز بهداشت و ازدحام در مراکز نمونه گیری و عدم نمونه گیری از برخی مراجه کنندگان، افزود: در روزهای ابتدایی مشکلات زیادی داشتیم اما با تمهیدات اندیشیده شده، اکنون در اهواز مشکلی نداریم.

در حال حاضر در اهواز چهار واحد نمونه گیری کرونا فعالیت می کنند و در روزهای آینده نیز سه مرکز نمونه گیری دیگر افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز شدید اهواز به فضای فیزیکی برای انجام نمونه گیری کرونا

نیاز شدید اهواز به فضای فیزیکی برای انجام نمونه گیری کرونا