مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-29اقتصادي

آخرین خبر از ادغام بانک ها از زبان رییس کل بانک مرکزی


بانک های وابسته به نیروهای مسلح را به تدریج ادغام می کنیم و ظرف هفته آینده ادغام دو بانک حکمت و مهراقتصاد در بانک سپه نهایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ همتی گفت: ظرف هفته آینده ادغام دو بانک حکمت و مهراقتصاد در بانک سپه نهایی خواهد شد.

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با اشاره به تأکید رییس جمهور بر تقویت نظارت بانک مرکزی افزود: ما اقدامات مهمی را برای کنترل و اصلاح نظام بانکی آغاز کرده ایم و بخش قابل توجهی از تصمیم گیری ها درباره نرخ های سود بانکی و بین بانکی نتیجه انضباطی بود که در بانک های مختلف ایجاد شد.

وی گفت: بانک های وابسته به نیروهای مسلح را به تدریج ادغام می کنیم و ظرف هفته آینده ادغام دو بانک حکمت و مهراقتصاد در بانک سپه نهایی خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی افزود: سه بانک دیگر هم ادغام شان به تدریج انجام می شود.

همتی با اشاره به این که چند بانک، ناترازی مالی شان بالا بود گفت: این ها را تحت کنترل گرفتیم، مدیریت شان را اصلاح کردیم و تحت نظر مستقیم قرار گرفتند و ان شاء الله بتوانیم ناترازی شان را جمع کنیم.

وی افزود: در مورد بازار پول و انضباطی که در نرخ سود باید وجود داشته باشد کارهای مهمی انجام دادیم بنابراین نظام بانکی ما به سمتی می رود که نظارت ها جدی تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از ادغام بانک ها از زبان رییس کل بانک مرکزی

آخرین خبر از ادغام بانک ها از زبان رییس کل بانک مرکزی