مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-29سياسي

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار جلوگیری از بروز فاجعه در خاییز شد


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: از سپاه، ارتش، مدیریت بحران و دیگر نهادها می خواهیم برای کنترل وضعیت آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خاییز وارد عملیات شوند.

- سید محمد موحد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از پیگیری در سطح کلان برای رسیدگی به وضعیت بحرانی منطقه حفاظت شده خاییز خبر داد.

نماینده مردم کهگیلویه رد مجلس تصریح کرد: از شامگاه پنجشنبه که خبری مبنی بر آتش سوزی جنگل های خاییز منتشر شد پیگیری های متعدد و مستمری جهت اعزام نیرو ، تجهیزات و بالگرد و اتخاذ تدابیری جهت خاموش کردن آتش صورت گرفت.

موحد گفت: طی تماس تلفنی با استانداران کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان،  فرماندهان ارشد  سپاه، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر مسئولان  جهت تسریع و جلوگیری از گسترش حریق و خاموش نمودن حریق  گفتگو و رایزنی انجام شد.

 وی اضافه کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه حفاظت شده که دارای گونه های متعدد گیاهی و جانوری نیز هست است  و همچنین  گرمای هوا رایرنی جدی برای اعزام بالگرد و امکانات دستگاههای محیط زیست صورت گرفت.

موحد تجهیزات و امکانات مدیریت بحران و دیگر دستگاههای مربوطه در استان را ناکافی دانست و گفت: پیگیر اعزام بالگرد و تجهیزات به این منطقه هستم تا از بروز هرگونه فاجعه جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار جلوگیری از بروز فاجعه در خاییز شد

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار جلوگیری از بروز فاجعه در خاییز شد