مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-29سياسي

آخرین خبر از ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی


آنطور که مسئولان در شورایعالی مناطق آزاد اعلام کردند در حال حاضر لایحه ایجاد 90 منطقه ویژه و همچنین هشت منطقه آزاد و 13 منطقه ویژه در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی بوده و وضعیت آن مشخص نشده است.

- آنطور که مسئولان در شورایعالی مناطق آزاد اعلام کردند در حال حاضر لایحه ایجاد 90 منطقه ویژه و همچنین هشت منطقه آزاد و 13 منطقه ویژه در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی بوده و وضعیت آن مشخص نشده است.

جعفر آهنگران- معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی مناطق آزاد- در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که لایحه آن در سال گذشته در مجلس به تصویب رسید، توضیح داد: لایحه ای که دولت به مجلس ارائه کرده بود شامل ایجاد هشت منطقه آزاد و 10 منطقه ویژه اقتصادی بود، اما مجلس در بررسی خود 90 منطقه ویژه اقتصادی را به آن اضافه کرد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی لایحه در شورای نگهبان به مجلس برگشت و البته پیشنهادات جدا شد؛ به طوری که 90 منطقه ویژه به پیشنهاد مجلس و هشت منطقه آزاد و 13 منطقه ویژه اقتصادی با پیشنهاد دولت در مجلس نهایی شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور شورایعالی مناطق آزاد با بیان اینکه لایحه پیشنهادی دولت و مجلس برای ایجاد مناطق جدید برای دریافت نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد گفت: به هر حال بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

آخرین خبر از ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی