مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-29سياسي

سردار پورجمشیدیان: نیروی زمینی سپاه 2 مرکز جدید «پی سی آر» راه اندازی کرد


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور 3 مرکز آزمایش سلولی مولکولی و پی سی آر آزمایشگاهی داشتیم که با شیوع این ویروس در کشور تعداد مراکز آزمایش سلولی مولکولی ما به پنج عدد افزایش یافت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در باره اقدامات تجهیزاتی لجستیکی-پزشکی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در خصوص اختصاص تجهیزات به بیمارستان های نیروهای مسلح وزارت بهداشت و درمان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بیمارستان های نظامی دست به دست هم دادند تا تجهیزات و ادوات لازم برای مقابله با ویروس کرونا تامین شود.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه نیز همپای سایر نیروهای مسلح بیمارستان های نظامی خود را از طریق معاونت بهداری رزمی و بخش مدیریت دارو و تجهیزات پزشکی این معاونت تجهیز کرد.

سردار پورجمشیدیان با بیان اهمیت و نقش تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد: معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با همه توان از نظر دارو، تجهیزات حفاظتی و تخت های بیمارستانی، آی سی یو و ونتیلاتور 12 بیمارستان نیروی زمینی سپاه را تجهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پورجمشیدیان: نیروی زمینی سپاه 2 مرکز جدید «پی سی آر» راه اندازی کرد

سردار پورجمشیدیان: نیروی زمینی سپاه 2 مرکز جدید «پی سی آر» راه اندازی کرد