مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:552020-05-29سياسي

بازدید وزیر دفاع از مراحل پایانی ساخت ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا


امیر حاتمی با حضور در صنایع دریایی وزارت دفاع در بندرعباس از مراحل پایانی ساخت و تجهیز ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در بندرعباس از صنایع دریایی وزارت دفاع بازدید و در جریان ساخت و تولید آخرین دستاوردهای حوزه رزم دریایی قرار گرفت.

امیر حاتمی در این حضور از مراحل پایانی ساخت و تجهیز ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا بازدید کرد.

  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم اتمام پروژه های دفاعی ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا و آمادگی جهت تحویل به نیروهای مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مصمم است در شرایط سخت تحریم های ظالمانه در سال جهش تولید با همت و عزم جهادی متخصصین متعهد و انقلابی صنعت دفاعی با تولید و ساخت پیشرفته ترین تجهیزات و دستاوردهای دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح گام های بلندی را در تحقق شعار سال و ارتقاء قدرت بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی بردارد.

امیر سرتیپ حاتمی از ناوشکن دنا به عنوان یکی از پیشرفته ترین شناورهای کلاس موج یاد کرد که امید است با تکمیل و تجهیز نهایی آن به پیشرفته ترین سامانه ها، به زودی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر دفاع از مراحل پایانی ساخت ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا

بازدید وزیر دفاع از مراحل پایانی ساخت ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا