مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-29سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا از سوی مردم ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: فعالیت تمامی کارمندان از روز شنبه 10 خرداد از ساعت 7: 30 تا 14: 30 خواهد بود و ضرورت دارد همه کارمندان و مدیران در سطح استان ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به سخنان رییس جمهور مبنی بر بازگشایی مراکز پرتجمع، زیارتگاه ها و اماکن مقدسه لازم است تمامی همشهریان در استان جهت حفظ سلامت خود و دیگران و جلوگیری از گسترش بیماری به پروتکل های بهداشتی توجه داشته و از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در این مراکز، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها و سازمان های مرتبط باید راستای حفظ سلامت عمومی مردم نظارت بیشتری بر رعایت اصول مذکور در این مرکز و اصناف داشته باشند.

خوش اقبال یادآور شد: با توجه به آمارهای جدید در استان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی با هدف کنترل و کاهش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم ضروری است

رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم ضروری است