مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-29فرهنگي

ساخت سریال های امیرنظام گروس ومستوره اردلان در آینده کلید می خورد


رییس سیمای استان های سازمان صدا و سیما گفت: ساخت سریال امیرنظام گروس و مستوره اردلان در اولویت ساخت سیمای استان ها قرار دارد و در آینده ساخت این سریال ها کلید می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعباس فاطمی پنجشنبه شب در مراسم پیش تولید سریال فاخر سنجرخان در سنندج، اظهار داشت: در سال های اخیر در سیمای استان ها ساخت و تولید شخصیت ها و مفاخر اقوام مختلف ایرانی در اولویت بوده که این بار نوبت به استان کردستان رسیده کی یکی از چهره های برجسته و مفاخر خود را با ساخت یک سریال معرفی کند.

وی افزود: این افراد غالباً در زمان خود الگوی شجاعت، انسانیت، اخلاق، جنگ آوری، میهن دوستی و مبارزه با استعمارگران بوده اند و سنجرخان نیز به عنوان یک چهره فاخر در جنگ با استعمارگران می تواند چهره و شخصیت قوم کرد را به خوبی نمایش دهد.

رییس سیمای استان های سازمان صدا و سیما ادامه داد: بسیاری از ملت هایی که هیچ تمدن کهنی ندارند در به در به دنبال رگه ای از چنین انسان هایی هستند که در تنها در افسانه ها نام آنان شنیده شده، در حالی که به هر نقطه ای از ایران که نگاه کنیم در تاریخ معاصر و تاریخ چهل ساله انقلاب، چهره های فاخر و برجسته ای به چشم می خورند.

فاطمی یادآور شد: سال گذشته 240 قسمت سریال از چهره های فاخر ایران در شبکه های مختلف ملی و استانی به نمایش درآمد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریال های امیرنظام گروس ومستوره اردلان در آینده کلید می خورد

ساخت سریال های امیرنظام گروس ومستوره اردلان در آینده کلید می خورد