مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 19:502020-05-28بين الملل

ترامپ دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا کرد


رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا کرد.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که ترامپ تا ساعاتی دیگر دستور اجرایی در خصوص شرکت های مرتبط با رسانه های اجتماعی را امضا می کند.

کیلی مک انینی (Kayleigh McEnany) دبیر مطبوعاتی کاخ سفید امروز پنجشنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا قرار است تا ساعاتی دیگر دستور اجرایی در خصوص شرکت های مرتبط با رسانه های اجتماعی را امضا کند.

ترامپ مدعی است رسانه های اجتماعی از قبیل توییتر و فیس بوک صدای جمهوریخواهان را (در موضوع انتخابات ریاست جمهوری 2020 در این کشور) خفه می کنند! ماجرا از آنجا آغاز شد که در روزهای گذشته توییتر برای نخستین بار 2 پیام رییس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی توییتر را راستی آزمایی کرد؛ ترامپ نیز در واکنشی این شبکه اجتماعی را تهدید به تعطیلی کرد.

همچنین رییس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام توییتر در پیامی در این شبکه اجتماعی نوشت: فعالیت خود را اصلاح کنید، همین حالا! شرکت های بزرگ فناوری با تمام توان سعی دارند قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 همه چیز را سانسور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا کرد

ترامپ دستور اجرایی درباره رسانه های اجتماعی را امضا کرد