مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 16:002020-05-28اقتصادي

40 میلیارد ریال برای طرح ساماندهی آبگرم دهلران اختصاص یافت


با دستور استاندار ایلام 40 میلیارد ریال برای طرح ساماندهی آبگرم دهلران اختصاص یافته است.

- ایلام-معاون عمرانی استاندار گفت: با دستور استاندار ایلام 40 میلیارد ریال برای طرح ساماندهی آبگرم دهلران اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد کرمی عصر پنجشنبه در جمع رسانه ها اعلام کرد: پروژه ساماندهی چشمه های آبگرم و اجرای سیستم انتقال آب به اراضی کشاورزی جنوب دهلران که با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان اجرایی شده است.

وی گفت: با عنایت استاندار در سال 99 برای این پروژه مبلغ 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که با احتساب 40 میلیارد ریال سال 98 در حال حاضر برای انجام فاز اول اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال تامین شده است.

کرمی بیان کرد: انتظار می رود پیمانکار آن بدون دغدغه مالی سریعاً و در فرجه زمانی تعیین شده عملیات اجرایی این پروژه را انجام دهد.

معاون عمرانی استاندار ایلام هدف از اجرای این طرح را حذف گازهای گوگردی و رفع معضل زیست محیطی ناشی از آن و جلوگیری از خسارت به لوازم برقی مردم عنوان کرد.

وی بیانکرد: برای اجرای فاز اول این پروژه 160 میلیارد ریال نیاز دارد که علیرغم محدودیت های اعتباری قطعاً اجرای این طرح از اولویت های امسال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد ریال برای طرح ساماندهی آبگرم دهلران اختصاص یافت

40 میلیارد ریال برای طرح ساماندهی آبگرم دهلران اختصاص یافت