مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 15:552020-05-28اقتصادي

بخشی از پروژه سد شفارود باید تا پایان اسفند 99 بهره برداری شود


معاون رییس جمهور با اشاره به آمادگی برای حمایت از تکمیل و بهره برداری طرح های دارای اولویت در سال جاری، گفت: بخشی از فازهای سد شفارود نیز باید تا پایان اسفند 99 بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه سد شفارود در شهرستان رضوانشهر با اشاره به اهمیت این پروژه، اظهار کرد: باید تمام تعهدات و وظایف دو طرح پروژه اعم از قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت مکتوب نوشته شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از طرفین اعم از پیمانکار، کارفرما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید بر اساس این تعهدات به وظایف خود برای تسریع در اجرا عمل کنند، افزود: مجری اجرای سد شفارود باید به سازمان برنامه و بودجه تعهد دهد که تا پایان اسفند حداکثر و تا فروردین 1400 این پروژه را تحویل دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه با اشاره به اینکه در این تعهدنامه وظایف سازمان نیز در قبال این پروژه اعم از تأمین منابع مالی و اعتباری، رفع موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه و سایر موارد مشخص خواهد بود، گفت: پیشنهاد می کنم مجری این طرح روز شنبه هفته آینده با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به تهیه این لیست و امضای این تعهدنامه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از پروژه سد شفارود باید تا پایان اسفند 99 بهره برداری شود

بخشی از پروژه سد شفارود باید تا پایان اسفند 99 بهره برداری شود