مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:462020-05-28اقتصادي

70 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی امسال پرداخت می شود


معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه برای طرح های عمرانی امسال 70 هزار میلیارد تومان اعتبار پرداخت می شود، گفت: هزار و 250 شغل ثابت از محل تسهیلات بانکی در کشور ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر نوبخت پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ایران، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم به واسطه وجود همه تحریم ها نفتکش های ایرانی به کشور ونزوئلا اعزام و به خوبی مأموریت خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مزایای وجود تحریم ها ایجاد نوعی سازگاری با شرایط و برنامه ریزی متناسب با آن در کشور شد، افزود: امروز نیز در سایه همین تحریم ها با وجود شیوع ویروس کرونا از نظر مهار و کنترل این بیماری به جایگاه مطلوبی دست یافته ایم.

نوبخت در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب استان گیلان از نظر مهار بیماری کرونا و تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی، گفت: طی ماه های اخیر با پیگیری ها و تلاش های انجام شده تجهیزات خوبی در حوزه بهداشت و درمان برای گیلان فراهم شده که قابل توجه است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه امیدواریم با تأمین منابع مالی هزار میلیاردی تا پایان امسال از محل منابع عمومی بتوانیم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهیم، تصریح کرد: به رغم مشکلات موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی امسال پرداخت می شود

70 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی امسال پرداخت می شود