مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-28اقتصادي

اجمالی/ اختصاص اعتبار به پروژه های عمرانی 3 برابر افزایش یافت


رییس سازمان برنامه وبودجه کشور از پیشرفت سه برابری در پرداخت اعتبار به پروژه های عمرانی خبر داد و گفت: در این شرایط تحریم 60 هزار میلیارد تومان به پروژه های عمرانی پرداخت شده اما تمام هدف دولت افزایش این اعتبار به 70 هزار میلیارد تومان است و لازمه انجام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن الغدیر استانداری با اشاره به وضعیت گیلان در حوزه پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اظهار کرد: استان گیلان با 41 پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و 92 پروژه جهش تولید دارای رتبه برتر کشور است.

وی با اشاره به ارسال بیش از دو هزار پروژه جهش تولید به دبیرخانه برنامه وبودجه گفت: بر اساس آمار دو هزار و 300 پروژه جهش تولید به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 900 پروژه مورد تأیید قرارگرفته و 92 پروژه مربوط به استان گیلان بااعتبار هزار و 160 میلیارد است.

معاون رییس جمهور با اشاره به مشکلات فروش نفت توسط جمهوری اسلامی بیان کرد: ایران در شدید و بی سابقه ترین تحریم های ظالمانه بوده و ما حتی اجازه فروش یک قطره فروش نفت را نداریم ولی با تمهیدات اندیشیده تاکنون توانستیم با این شرایط به سازگاری رسیده و شرایط در کشور را عادی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ اختصاص اعتبار به پروژه های عمرانی 3 برابر افزایش یافت

اجمالی/ اختصاص اعتبار به پروژه های عمرانی 3 برابر افزایش یافت