مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-28اقتصادي

امکان دریافت تسهیلات را به دلیل بدهکاری نداریم


شهردار شیراز اعلام کرد که به دلیل بدهکاری بانکی شهرداری ها منجمله شهرداری شیراز به بانک مرکزی، امکان دریافت تسهیلات برای تامین بخشی از نیازهای مالی پروژه ها از طریق وام یا انتشار اوراق مشارکت جدید، - ایسنا/فارس شهردار شیراز اعلام کرد که به دلیل بدهکاری بانکی شهرداری ها منجمله شهرداری شیراز به بانک مرکزی، امکان دریافت تسهیلات برای تامین بخشی از نیازهای مالی پروژه ها از طریق وام یا انتشار اوراق مشارکت جدید، وجود ندارد.

حیدر اسکندرپور پنج شنبه 8 خرداد در مراسم اتمام حفاری تونل و آغاز ریل گذاری خط دوم قطار شهری شیراز، با تاکید بر اینکه با مسائل عمرانی در حوزه های مختلف نباید برخوردی سیاسی یا جناحی داشت، تاکید کرد که به دلیل بدهی های گذشته شهرداری ها، منجمله شهرداری شیراز، بانک مرکزی به بانک های عامل اجازه ضمانت اوراق مشارکت شهرداری ها را صادر نمی کند.

شهردار شیراز در توضیحاتی پیرامون اهمیت خط دوم مترو در این شهر، گفت: این خط به دلیل اینکه خدمتی مهم به بخشی از ساکنان جنوب شهر شیراز، مردمی که سرمایه های اجتماعی محسوب می شوند و دینی بر گردن همه دارند، اهمیت ویژه ای دارد.

او با بیان اینکه مردم این منطقه از شیراز نیازمند دسترسی به حمل و نقل عمومی ارزان قیمت و ایمن هستند، افزود: مترو از بهترین شیوه های حمل و نقل ارزان و ایمن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان دریافت تسهیلات را به دلیل بدهکاری نداریم

امکان دریافت تسهیلات را به دلیل بدهکاری نداریم