مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:462020-05-28سياسي

شیوع کرونا پوچی فرهنگ غرب را به تمام جهان اثبات کرد


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه شیوع کرونا پوچی فرهنگ غرب را به تمام جهان اثبات کرد، گفت: ایثار کادر درمانی و جهادگران ایران به دلیل پیروی از اهل بیت(ع) است.

- یزد ـ نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه شیوع کرونا پوچی فرهنگ غرب را به تمام جهان اثبات کرد، گفت: ایثار کادر درمانی و جهادگران ایران به دلیل پیروی از اهل بیت(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در دیدار با مدیران حوزه های علمیه استان یزد با اشاره به اینکه شیوع کرونا در بسیاری از شئون زندگی انسان تغییرات بزرگی به وجود آورده است، اظهار داشت: بخشی از این تحولات خوب و برخی دیگر نامطلوب بوده است.

وی از جمله تحولات صورت گرفته در زندگی های مردم در ایام شیوع کرونا را پرهیز از ریخت و پاش های اضافه در برگزاری مراسم ها دانست و افزود: امروز بسیاری از مراسم ها با هزینه های کم برگزار و پول آن در بین نیازمندان توزیع می شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه چنین مواردی در سنت های ما به صورت ویژه وجود داشته عنوان کرد: توجه به دین، خدا، معنویت و شناخت عظمت پروردگار در این ایام بیشتر شده و به همه مشخص شده که دنیای غرب نه تنها به دیگران بلکه به خودشان هم تعهدی ندارند و در مشکلات، لحظه ای در کنار یکدیگر نمی مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا پوچی فرهنگ غرب را به تمام جهان اثبات کرد

شیوع کرونا پوچی فرهنگ غرب را به تمام جهان اثبات کرد