مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-28دانش

آزمون الکترونیکی تولیمو 26 خردادماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به آنکه سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo: - یکصد و چهل و سومین دوره آزمون زبان انگلیسی تولیمو صبح روز دوشنبه 26 خردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به آنکه سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A 2020) را برا ی 7 دوره متوالی آینده اعلام کرده است طبق تقویم ارائه شده از سوی این سازمان، یکصد و چهل و سومین آزمون تولیمو در روز دوشنبه 26 خردادماه 99 برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون در ساعت 8:00 صبح آغاز خواهد شد، و داوطلبان باید قبل از شروع فرآیند در محل برگزاری حضور داشته باشند.

از آنجاییکه آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می­ شود برای داوطلبان کارت ورود به جلسه پیش ­بینی نشده ­است و نیازی به ارائه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست.

داوطلبان باید با یک یا دو کارت شناسایی معتبر شامل (کارت ملی هوشمند، شناسنامه عکس­دار، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت (برای آقایان))، به حوزه امتحانی ذیربط مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون الکترونیکی تولیمو 26 خردادماه برگزار می شود

آزمون الکترونیکی تولیمو 26 خردادماه برگزار می شود