مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-28دانش

امتحانات دانشگاه هرمزگان غیرحضوری است/کنکور همچون گذشته برگزار خواهد شد


معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان گفت: در شرایط کنونی همه افراد به نوعی متضرر شده اند و این موضوع غیرقابل انکار است، اما دانشگاه تمام تلاش خود را کرده است تا کمترین آسیب و ضرری متوجه دانشجویان این دانشگاه باشد.

- ایسنا/هرمزگان معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان گفت: در شرایط کنونی همه افراد به نوعی متضرر شده اند و این موضوع غیرقابل انکار است، اما دانشگاه تمام تلاش خود را کرده است تا کمترین آسیب و ضرری متوجه دانشجویان این دانشگاه باشد.

دکتر محمدرضا سمتی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود، علی رغم اینکه دانشگاه هرمزگان می توانست با امکانات و راهکارهای موردنیاز برای رعایت فاصله اجتماعی و همچنین با رعایت پروتکل های بهداشتی امتحانات را به صورت حضوری برگزار کند، اما به دلیل اهمیت موضوع خوابگاه ها تصمیم نهایی بر برگزار شدن غیرحضوری امتحان گرفته شد.

وی افزود: از ابتدا قرار بر این بوده است که امتحانات با چند هفته تأخیر شروع شوند، اما در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن امتحانات در جلسه اخیر در شورای آموزشی دانشگاه تصمیم برگزاری غیرحضوری امتحانات نهایی شد.

سمتی بیان کرد: در خصوص خوابگاه ها، به دلیل تراکم بالای دانشجویان در آن کنترل شرایط به شدت دشوار و همراه با خطر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاه هرمزگان غیرحضوری است/کنکور همچون گذشته برگزار خواهد شد

امتحانات دانشگاه هرمزگان غیرحضوری است/کنکور همچون گذشته برگزار خواهد شد