مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 14:302020-05-27پزشكي

هشدار برای کرمانشاه/ آمار بیماران مبتلا به کرونا از 4 هزار نفر گذشت


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استان ازنظر شیوع کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: هم اکنون 208 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان افزایش یافته است، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته با شناسایی 158 مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که 18 مورد مربوط به بیماران بستری و 140 مورد هم مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به 4 هزار و 139 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته با ثبت 2 مورد فوت جمع جان باختگان کرونا در استان از ابتدای شیوع کرونا به 113 مورد رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع تعداد مبتلایان استان 830 نفر جزء بیماران بستری و 3 هزار و 309 مورد هم از بیماریابی و از بیماران سرپایی هستند.

محمدی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان در استان، گفت: هم اکنون 208 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که این رقم برای اولین بار است که از 200 نفر تجاوزکرده است.

وی با بیان اینکه هیچ شهرستان سفیدی در سطح استان نداریم، گفت: سه شهرستان کرمانشاه، جوانرود، هرسین و ثلاث باباجانی وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برای کرمانشاه/ آمار بیماران مبتلا به کرونا از 4 هزار نفر گذشت

هشدار برای کرمانشاه/ آمار بیماران مبتلا به کرونا از 4 هزار نفر گذشت