مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 14:152020-05-27اقتصادي

تخصیص 20 درصد تسهیلات بانکی به طرح اقدام ملی مسکن


اولین جلسه شورای عالی مسکن در سال 99 به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار و مصوب شد تا 20 درصد از تسهیلات پرداختی توسط سیستم بانکی به طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، اولین جلسه شورای عالی مسکن در سال 99 عصر امروز (چهارشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

جهانگیری در این جلسه تأمین مسکن را از مهمترین و اصلی ترین نیازهای مردم برشمرد و با بیان اینکه هزینه های اجاره مسکن برای مردم و به خصوص اقشار کم درآمد جامعه شکننده شده است، بر ضرورت تلاش دولت به خصوص تیم اقتصادی دولت برای تأمین این نیاز مهم جامعه تأکید کرد.

وی همچنین از بخش مسکن به عنوان یکی از بخش های اصلی پیشران اقتصادی نام برد و با بیان اینکه بخش مسکن در سال جاری نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد که موجب ایجاد تحرک در سایر بخش های اقتصادی می شود، فعال شدن بخش مسکن را از مهمترین اولویت های کاری دولت در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع ارزی و نیز مشکل بیکاری، بخش مسکن می تواند به عنوان فرصتی مناسب برای ایجاد تحرک در سایر بخش های اقتصادی کشور به حساب آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 درصد تسهیلات بانکی به طرح اقدام ملی مسکن

تخصیص 20 درصد تسهیلات بانکی به طرح اقدام ملی مسکن