مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:302020-05-27اقتصادي

امسال پروژه های مهم احیای دریاچه ارومیه افتتاح می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش تراز دریاچه ارومیه همچنان ادامه می یابد و به احتمال زیاد تا آغاز فصل گرما به 1272 متر خواهد رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش تراز دریاچه ارومیه همچنان ادامه می یابد و به احتمال زیاد تا آغاز فصل گرما به 1272 متر خواهد رسید.

آیدین رحمانی امروز چهارشنبه 7 خرداد در جلسه بررسی جابجایی روستاهای در محدوده سد کانی سیب که در محل فرمانداری پیرانشهر برگزار شد با بیان اینکه تراز دریاچه در مقایسه با سال گذشته 3 سانتی متر افزایش را نشان می دهد که با توجه به کاهش بارش در حوضه، رقم بسیار مناسبی است، افزود: آب دریاچه به بیش از 5 میلیارد و 250 میلیون مترمکعب رسیده است.

وی ادامه داد: حجم آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 90 میلیون مترمکعب افزایش دارد و وسعت دریاچه بر اساس آخرین پایش در مقایسه با سال گذشته 23 کیلومترمربع افزایش یافته و به 3239 کیلومترمربع رسیده است.

رحمانی گفت: 27 راهکار و 12 پروژه سخت افزاری در 72 ماهی که احیای دریاچه شکل عملیاتی به خود گرفته موجب شده تا دریاچه به تثبیت برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، طرح انتقال زاب، تصفیه خانه تبریز، تصفیه خانه ارومیه، شبکه فرعی آبیاری و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال پروژه های مهم احیای دریاچه ارومیه افتتاح می شوند

امسال پروژه های مهم احیای دریاچه ارومیه افتتاح می شوند