مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:492020-05-27بين الملل

رهبران اروپایی به نتانیاهو نامه شخصی نوشتند


رهبران کشورهای مطرح اروپایی در نامه های شخصی جداگانه به «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از او خواسته اند تا از الحاق کرانه باختری پرهیز کند.

- رهبران کشورهای مطرح اروپایی در نامه های شخصی جداگانه به بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از او خواسته اند تا از الحاق کرانه باختری پرهیز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسراییل نشنال نیوز؛ برخی رهبران کشورهای مطرح اروپایی با ارسال نامه های شخصی جداگانه به بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از او خواسته اند تا از هر گونه اقدامی برای الحاق کرانه باختری خودداری کند.

گفته شده امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه در نامه شخصی خود به نتانیاهو از او خواسته است تا از اقدامات یکجانبه خودداری کند.

همچنین نخست وزیران انگلیس و ایتالیا نیز از دیگر رهبران اروپایی بوده اند که نامه های شخصی مشابهی به نتانیاهو ارسال کرده اند.

علاوه بر این نسخه ای از نامه های جداگانه رهبران اروپایی نیز به بنی گانتز ، رییس کنست ارسال شده است تا از هر گونه اقدامی برای الحاق کرانه باختری خودداری شود.

رژیم صهیونیستی قصد دارد به زودی بیش از 30% از مساحت کرانه باختری را به اراضی اشغالی خود، ملحق کند؛ اقدام تجاوزگرانه ای که مورد انتقاد شمار زیادی از کشورها قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران اروپایی به نتانیاهو نامه شخصی نوشتند

رهبران اروپایی به نتانیاهو نامه شخصی نوشتند