مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-27بين الملل

رقیبی بیبی فیس که خواب اردوغان را مشوش می کند


رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه به شائبه ها درباره احتمال قمار حزب حاکمش روی انتخابات زودهنگام، برای نگاه داشتن سلطه 18 ساله اش بر قدرت پایان داده اما او به وضوح حس می کند که با وضعیت ناخوشایندی مواجه شده است.

- رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه به شائبه ها درباره احتمال قمار حزب حاکمش روی انتخابات زودهنگام، برای نگاه داشتن سلطه 18 ساله اش بر قدرت پایان داده اما او به وضوح حس می کند که با وضعیت ناخوشایندی مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری المانیتور، در حالی که اقتصاد شکننده ترکیه از ضربات پیچیده از پاندمی جهانی ویروس کرونا رنج می برد، گمانه زنی های رو به افزایشی درباره قمار احتمالی حزب حاکم عدالت و توسعه (آک پارتی) برای برگزاری انتخابات زودهنگام به منظور نگاه داشتن سلطه 18 ساله قدرتش به گوش می رسد.

اردوغان در سخنانی برای پایان دادن به این شایعات گفت: ما سه سال دیگر پیش رو داریم تا برنامه هایمان را اجرا کنیم و پیوندهای احساسی خودمان را با مردم بازسازی کنیم.

طبق شرایط عادی، انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه برای سال 2023 برنامه ریزی شده است که صدمین سالروز تشکیل جمهوری مدرن ترکیه به دست کمال آتاتورک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیبی بیبی فیس که خواب اردوغان را مشوش می کند

رقیبی بیبی فیس که خواب اردوغان را مشوش می کند