مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-27سياسي

پدرخوانده هایی از جنس «فتنه» در استان فارس


برخی چهره ها را در استان فارس می توان یافت که به گونه ای خود را استوانه فلسفه، فرهیختگی، سیاست، فعال حوزه زنان می دانند که گویی احدی دیگر در این میادین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حکایت چیستی آغاز از مرغ یا تخم مرغ، حکایتی بس طولانی است که همچنان بی پاسخ مانده است؛ حکایتی که در مورد فرایندهای اجتماعی نیز ناظر و صادق است.

از مهم ترین فرایندهای اجتماعی در هر جامعه، بازخوانی و بازشناسی شخصیت ها و چهره های آن جامعه است؛ بازخوانی که برای شخصیت های برجسته از سوی صاحبنظرانی متخصص در این حوزه باید صورت پذیرد.

این موضوع بهانه ای برای نگارش یادداشت پیش رو است، یعنی مهم ترین رویداد فرهنگی هفته گذشته و بزرگداشت سالروز ملاصدرا در شیراز که با حضور تعداد محدودی از چهره های فلسفی و فرهنگی دانشگاهی و حوزوی و با محوریت ارگان هایی چون شهرداری شیراز و سازمان اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس برگزار شد.

استفاده از عنوان محدود از آن جهت است که جای بسیاری از چهره های حوزوی و دانشگاهی در این جمع خالی بود؛ سخن از اساتید گمنامی است که به دلیل پروپاگاندای رسانه ای و شاید عمیق تر از آن، تلاش جمعی انحصار طلب با عنوان صاحب نظر فلسفه یا فرهنگ در شیراز، در 30 سال گذشته امکان مطرح شدن در عرصه های رسانه ای را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرخوانده هایی از جنس «فتنه» در استان فارس

پدرخوانده هایی از جنس «فتنه» در استان فارس