مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-27بين الملل

هشدار سران اروپایی به نتانیاهو درباره اشغال کرانه باختری


سران کشورهای اروپایی با هشدار به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اشغال کرانه باختری، از او خواستند این طرح را اجرا نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع صهیونیست می گویند تعدادی از سران کشورهای مهم اروپایی طی روزهای اخیر نامه های شخصی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارسال کرده و از او خواستند که درباره موضوعات فلسطینی فقط مطابق با قوانین بین المللی عمل کند.

باراک راوید خبرنگار شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در نامه خود به نتانیاهو نوشته است: دوستانه می خواهم که دولت جدید شما، گام های یک جانبه برندارد.

چنین اقدامی ثبات در خاورمیانه را تضعیف می کند .

به نوشته وبگاه عروتص شوع به نقل از این گزارش، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز طی نامه ای مشابه به نتانیاهو از او خواست که طرح اشغال کرانه باختری را اجرا نکند.

البته در این گزارش ذکر نشده که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز چنین نامه ای به نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشته یا خیر.

بر این اساس، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا که کشورش به سختی از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده، اما از موضوع فلسطین غافل نشده و طی نامه ای به نتانیاهو نوشت: ما باور داریم که باید به قوانین بین المللی احترام گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سران اروپایی به نتانیاهو درباره اشغال کرانه باختری

هشدار سران اروپایی به نتانیاهو درباره اشغال کرانه باختری