مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-27بين الملل

اظهارات ترامپ درباره عملکرد دولت چین درباره کرونا در پرس تی وی


برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» در شبکه پرس تی وی به بررسی کشمکش های اخیر میان آمریکا و چین در پی شیوع ویروس کرونا می پردازد.

- برنامه این هفته شکاف اقتصادی در شبکه پرس تی وی به بررسی کشمکش های اخیر میان آمریکا و چین در پی شیوع ویروس کرونا می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته شکاف اقتصادی (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بررسی کشمکش های اخیر میان آمریکا و چین در پی شیوع ویروس کرونا و تاثیرات این درگیری ها بر وضعیت اقتصادی جهان می پردازد.

این برنامه با اشاره به نظرات تحلیلگران مبنی بر احتمال تشدید اختلاف ها میان آمریکا و چین پس از شیوع کرونا و کاهش شدید روابط 2 کشور، روابط اقتصادی میان آمریکا با چین و وابستگی آمریکایی ها به صنایع، کارخانه ها و سرمایه گذاران چینی را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

همچنین در این برنامه اظهارات دونالد ترامپ درباره عملکرد دولت چین در رابطه با ویروس کرونا و قابل اعتماد نبودن چین در روابط تجاری آینده مورد واکاوی قرار گرفته و مروری بر اقتصاد کشور چین در دوران همه گیری ویروس کرونا و روابط چین و آمریکا در دهه های اخیر صورت خواهد گرفت.

در ادامه این برنامه انتقادات ترامپ از چین به دلیل استثمار اقتصاد آمریکا و تضییع حقوق کارگران آمریکایی مورد بحث و برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات ترامپ درباره عملکرد دولت چین درباره کرونا در پرس تی وی

اظهارات ترامپ درباره عملکرد دولت چین درباره کرونا در پرس تی وی