مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-27بين الملل

هاآرتص: ارتش اسراییل برای ناآرامی در کرانه باختری آماده می شود


یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی خبر داد ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای ناآرامی ها در کرانه باختری، به موجب اجرای طرح اشغال در ماه جولای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه هاآرتص امروز (چهارشنبه) گزارش داد آویو کوخاوی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی طی دیدار اخیر با فرماندهان ارشد ارتش به آنها هشدار داده که برای تنش های احتمالی در اراضی اشغالی آماده شوند.

این روزنامه به نقل از منابع نظامی و امنیتی نوشت برخلاف دفعات قبلی و تنش های پیشین، این بار شکست هماهنگی های امنیتی بین نهاد مرتبط در تشکیلات خودگردان و اسراییل، بسیار قابل توجه تر از قبل است.

بر این اساس، ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده سازی طرحی است که در زمان اعلام اشغال کرانه باختری، با موجی از اعتراضات و عملیات های فلسطینیان مواجه شود که این طرح شامل استقرار گسترده نیروی نظامی در کرانه باختری نیز می شود.

این منابع همچنین به هاآرتص گفتند که تاریخ کابینه تل آویو برای اجرای اشغال کرانه باختری - که ماه جولای تعیین شده - عملاً امکان پذیر نیست زیرا هم زمان کافی برای استقرار نیروی نظامی وجود ندارد و هم اینکه وضعیت امنیتی در کرانه باختری و نوار غزه رو به وخامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: ارتش اسراییل برای ناآرامی در کرانه باختری آماده می شود

هاآرتص: ارتش اسراییل برای ناآرامی در کرانه باختری آماده می شود